Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(7)
Autor
Bloch Michał (coaching)
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Fatek Mateusz
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zając Łukasz (public relations)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Kaizen
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Nawyki
(1)
Odchudzanie
(1)
Oszczędność
(1)
Psychohistoria
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sukces
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137908 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5086 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-228.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 158 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 82
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139646 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5280 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 260-264 i przy rozdziale.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa Metody wykorzystywane w coachingu grupowym Warsztaty oparte o model GROW Struktury sesji coachingu grupowego Action learning Grupy Balinta Metoda Aktywizująca Przeżywanie Metoda Analizy Grupowej Design Thinking w coachingu Grupowey coaching bez struktury Inspiracje do dalszego rozwoju COACH Z PERSPEKTYWAMI - superwizja w coachingu grupowym Coaching kariery w grupie Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu MDZ czyli motywacja do zmiany Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn Coaching męskich spraw Dobry coach - program superwizyjno-radiowy dla coachów Coaching grupowy realizowany w ramach Studium zawodowego trenera zmiany NOVO Coaching grupowy dotyczący relacji Wolny lancer - program coachingo-mentoringowy Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody coaching w piaskownicy.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 236 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 62
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145195 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145194 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5768 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co to jest kaizen Historia kaizen Czy szybko znaczy dobrze? Zasady kaizen Strach i mózg Małe wielkie kroki - nawyki Cele. Małe czy duże? Małe kroki - przykłady z życia Małe kroki. Odchudzanie Małe kroki. Bieganie Małe kroki. Relacje Małe kroki. Finanse Małe kroki. Sposób myślenia Małe kroki - przykłady z biznesu Przykładowe metody małych kroków w firmach Historie, które mnie inspirują
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 334 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145391 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 82 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143524 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5559 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja marki : poradnik dobrych praktyk / Robert Stępowski. - Warszawa ; Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, cop. 2014. - 239, [1] s. : il. ; 24 cm.
Temat
Gatunek
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 172 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139748 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla marketerów i studentów kierunków związanych z marketingiem.
Pojęcie marki Czy potrzebna ci marka? Kiedy marka staje się silna? Czym jest, a czym nie jest strategia marketingowa? O strategii Filozoficzne podstawy racjonalności stratega/marketera Przed rozpoczęciem projektowania Intuicja strategiczna Wymagane cechy stratega Siedem grzechów strategicznych Modele strategiczne Architektura marki Kolejność projektowania marki Analiza SWOT Analiza rynku/konkurencji Rodzaje segmentacji rynku Strategu, czy wiesz, czego nie wiesz? Badania marketingowe Osobowość marki Personifikacja marki (przykład) Charakter(ek) marki Grupa docelowa Lifestyle konsumenta Prosumenci Prosument raz jeszcze Storytelling Wykorzystanie archetypów Insighty konsumenckie Osobowość grupy docelowej Zaspokajanie czy kreowanie potrzeb? Adaptacja osobowości marki USP lub ESP Wyróżniaj się lub zgiń Korelator wartości Pozycjonowanie strategiczne marki Strategie cenowe Rebranding – czy, kiedy i jak robić? Markting miejsc, czyli budowanie marki miejsca Wytyczne strategii Marki z przesłaniem – nowy etap po CSR? Zrozumieć nowe media i digital marketing Praktyczne aspekty strategii w cyfrowym świecie Sygnalizacja prawna
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-240.
Dla praktyków marketingu i reklamy.
Rozdział 1. Potrzeby i motywacje konsumentów. Rozdział 2. Psychoanaliza i nieświadomość. Rozdział 3. Techniki projekcyjne. Rozdział 4. Badania motywacyjne. Rozdział 5. Archetypy. Rozdział 6. Segmentacja konsumentów. Rozdział 7. Segmentacja psychgraficzna. Rozdział 8. Postawy konsumentów. Rozdział 9. Badania wartości. Rozdział 10. Obraz samego siebie. Rozdział 11. Metodologia badań segmentacyjnych. Rozdział 12. Psychografia w czasach Big Data.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5645 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kto potrzebuje PR-u? Kim jest specjalista ds. PR? Horyzonty komunikacji Możliwości i ograniczenia public relations Możliwości Ograniczenia Jak działa agencja PR? Doradztwo PR Klasyczne i hybrydowe obszary PR Strategie i kampanie Przygotowanie kampanii - brief Wskaźniki sukcesu i raportowanie Pomysł i innowacyjność Zespół Znaczenie czasu w PR Jak wybrać agencję PR? Wymarzona agencja i wymarzony klient Rozmowy o współczesnej komunikacji i PR Marcin Niewęgłowski Grzegorz Kosson Paweł Borządek Kalendarz komunikacji Mapa kluczowych wydarzeń 12 pytań o Twój osobisty wizerunek FAQ o agencji PR Dodatek O PR i komunikacji online Cykliczne spotkania o PR Ciekawi twórcy i praktycy komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145841 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności